شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

من و حال عجیبم

  

 

بیشین با هم حرف بزنیم

تموم شه دعوا و گله 

 

میخوام بدونی دلبرک 

اونی که سوزوندی دله 

 

میخوام واست ساده بگم 

جوری که ملتفت بشی 

 

دستت بیاد که حرف ما 

هم ساده و هم مشکله 

 

درسته آسمون ما 

ستاره و ماه نداره 

 

درسته صد تا کاردمون 

بی دسته و ولمطله 

 

اما سوزوندن دلی 

که خاطرت واسش طلاست 

 

یه آه شب مونده داره 

با یه تاقار حوصله 

  

خدا نیاره واسه تو 

اگه یه روزی سر بره 

 

سوز دل ما جاهلا 

عینهو بختمون خله

 

اگه شبی نصفه شبی 

تو دلمون گر بگیره 

 

دیگه چه توفیری داره

چی زشته و چی خوشگله 

 

القصه راحتت کنم 

زدی و گفتی خوش گذشت 

 

مصبتو نگفتی این 

واسه یکی دیگه دله 

 

دنیا رو اینجوری نبین 

شاهنومه آخرش خوشه 

 

از ما حلالت دلبرک 

نگی که یارو بددله 

 

ی ب 

۱۳۹۱/۱۱/۱۷

احمدا نامت بلند آوازه باد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.