شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

بیا نزدیک شعرم بشین



میخوام امشبو بی تو باشم ولی

بدون تو لبریز  پوچی نشم

 

میخوام دور شم از تو و فکر تو

ولی توی دنیای بد گم نشم

 

میخوام نشنوم اون صدای تو رو

ولی غرق وهم و سکوتت نشم

 

بیا باز نزدیک شعرم بشین

میخوام از تو دلگیر وغمگین نشم

 

بذار از تو سیراب شم نازنین

نگو دیر شد تا تمنا نشم

 

نمی خواهم از این آه باور کنم

تو رفتی و از آه خود آب شم

 

دوباره نوشتم که من عاشقم

میخوام تا ابد از تو بیتاب شم

ی ب
1391

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نفس جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:39

فوق العاده بود.

آسمان چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:33




میخوام دور شم از تو و فکر تو

ولی توی دنیای بد گم نشم


نمی خواهم از این آه باور کنم

تو رفتی و از آه خود آب شم


حرف دله منه که هیچ وقت نتونستم فراموش کنم ...


عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد