شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

همین امشب

برقص و مست نازم کن

همین امشب توو این خونه

ببین رد صدای من

توو هر شهر و خیابونه

 

فدای برق چشم تو

اگه تصویر من تاره

اگه حتی خدا امشب

واسم خط و نشون داره

 

برقص و بوسه قسمت کن

بچرخ و عشق بارون شو

برای لحظه ای تب کن

توو آغوش من آروم شو

 

در آغوش منی امشب

اگرچه دوری از پیشم

من از فکر و خیالت هم

دارم دیوونه تر میشم

 

بیا تقدیرو واروو کن

بذار من عاشقت باشم

تحمل کن همین یک شب

شریک خلوتت باشم

ی ب

91/5/15

نظرات 2 + ارسال نظر
زیبا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:10

میرقصم و میدانم
هر لحظه تو را دارم

مستور نباش اینک
من در پی انکارم

من یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:10

به احساس تو مدیونم

خودم رو از تو می دونم

منو گم کن تو آغوشت

من از دنیا گریزونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد