شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

نگو دوری نگو حیفه

دلم تنگه همیشه دلبرک

اخماتو وا کن

ببین رنگ صدام رفته بیا

من رو صدا کن

 

نگو دورم ببین روحم

کنارت جا گرفته

نگو حیفه بیا احساستو

پیشم رها کن

ی ب


1391/05/13

نظرات 3 + ارسال نظر
رنگین کمان چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:36

خلی قشنگ بود. خوش به حال اونی که این شعر رو براش گفتی

نفس یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:04

راست میگه!!!!!!!
خوش به حال اونی که این شعر رو واسش گفتی!!!!
حتما خیلی دوسش داری!!!!

azin چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:33

vabastgieo eshghe pedaro dokhtario ba inke nadashtamo hes nakardam to zendegim ama dost daram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد