شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

شورش

نازنین از تو چه پنهان دلکم میشورد

آه دل نه که تمام بدنم میشورد


هوس بوسه ز لبهای تو دارد آری

تو چه میدانی از این سینه چه ها میشورد


شور شیرین تمنای تو و دست تهی

سر آن باده بپوشان که خدا میشورد


حد یک بوسه و یک جرعه ز آغوش تو چیست؟

این بهائیست که افکار مرا میشورد


وقت آنست که یک جام دگر ساز کنی

به فدای سرت ار محتسبی میشورد

ی ب

1391/5

نظرات 4 + ارسال نظر
رنگین کمان چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:38

بسیار زیبا و وزین. احسنت!

نفس جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:54

راست میگه خیلی فشنگه
فقط من یه چیزی رو نمی فهمم
کلمه میشورد توی هر مصرع یه معنی داره و من معنی هیچ کدوم رو نمی فهمم!!!!!!

نازنین از تو چه پنهان دلکم میشورد(دل شوره و احساس اضطراب)
آه دل نه که تمام بدنم میشورد(اضطراب)

هوس بوسه ز لبهای تو دارد آری
تو چه میدانی از این سینه چه ها میشورد(طغیان و خواهش)

شور شیرین تمنای تو و دست تهی
سر آن باده بپوشان که خدا میشورد(عقوبت و قهر خدا)

حد یک بوسه و یک جرعه ز آغوش تو چیست؟
این بهائیست که افکار مرا میشورد(مشوش میکند)

وقت آنست که یک جام دگر ساز کنی
به فدای سرت ار محتسبی میشورد(اعتراض میکند)

نفس جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:55

راستی غلط املایی داره
مصرع آخر "از" غلطه
"ار" درسته
ok?

دم و بازدم پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:21

از توضیح و جوابی که به نفس دادی ممنون.
جوابی که دادی باعث شد تازه بفهمم چی گقتی!!!!! و چقدر فوق العاده گقتی......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد