شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

سهم من از عشق تو

 

 

نمیدونی چه حسی داره دلتنگی
تو نزدیکی ولی آغوش تو دوره

همیشه سهم من از تو همین هیچه
تو اکسیری ولی چشمای من کوره 

 

۱۳۹۱/۸/۷ 

ی ب

نظرات 2 + ارسال نظر
... چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:32

دلتنگم آنچنان که اگر بینمت به کام
خواهم که جاودانه بنالم به دامنت
شاید که جاودانه بمانی کنار من
ای توئی که هیچ وفا نیست با منت

غریبه آشنا دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:42

ازمن که دوری

آشفته ام سردم غمگینم

از من که دوری

هرکس که باشد پیش من تنهاترینم

روزی عبورت را چه مشتاق

در جاده پائیزی قلبم نشاندم

باخودتو را تا بی نهایت ها کشاندم

دیگر به چشمانم نمی آید عبوری

ازمن که دوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد