شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

چه خرابم با تو

من پریشانم و تو در خوابی

خوش بخوابی زیبا 

سقفت از دستانم

گرمی بسترت از خون دلم

روح تفدیده ام انوار رهت باد گلم

 

تو رهایی خوابی

من درمانده به فردای تو بیخوابم

وای

 

چه عذابیست نبودن باتو

چه خراب است برایت حالم

چشم بگشا و ببین دلبرکم

گریانم

گریه ی شوق نه

این دلشوره است

شورش جان من و فردایت

 

دل من

واپسِ دل بستن توست

دل نبندی بابا

دلکت پنهان کن

هفت پستوی نهانخانه ی فکرت، عقلت

رخ بپوشان و خودت را برهان زیبایم

من دیوانه ببین رسوایم

 

چشم هایت همه شور

در نگاهت موج است

با من دلشده یک جام بخند

خنده ات مستی گیرای من است

خوش بخوابی نفسم جان دلم

من به اندازه ی هر دلهره ات بیدارم

 

خوش بخوابی زیبا

خوش بخوابی بابا

 

ی ب

نظرات 3 + ارسال نظر
سکوت دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:53

بد نبود این

فریاد چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:25

خیلی قشنگ بود. ولی آیا واقعا آینده دختراتون رو همینقدر تیره و تار می بینید؟؟؟ چه بی رحم!!

Azin چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:31

negaranie ghashangie.mifahmamet.kash pedari mese to dashtam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد