شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

بیا از غصه پاکم کن

 
شب و چشمای معصومت
من و تقدیر تنهایی
چشامو سخت می بندم
تصور کردم اینجایی
 
تصور کن کنار من
فقط یک لحظه بیداری 
بگو ویرونه شه دنیا
از این تصویر رویایی 
 
تصور کن همین روزا
کنار من تو هم هستی 
دارم از شوق میمیرم
از این وهم تماشایی
  
عجب دیوانه ام امشب 
پرم از شوق و سرمستی 
ولی فردا خرابت میشوم 
وقتی که میگوئی نمی آیی
 
 
ی ب 
نظرات 1 + ارسال نظر
دخترک قصه ها چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:59

یه پیشنهاد..اگه روی این سروده ها موسیقی گذاشته بشه خیلی جواب میده.. به نظر من ترانه ها ساخته شدن برای خوانده شدن

سلام
ممنون ولی گمان کنم کار آسونی نباشه
بعلاوه اینکه من صدام خوب نیست شوخی کردم

ضمنا ورودتون به وبلاگ رو خیرمقدم میگم
بار اوله اسمتون رو میبینم
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد