شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

فقط یه اسم و خاطره

 

وقتی فکر من کلافت میکنه
وقتی نیستم تا بهم تکیه کنی

 

توو غروب جمعه ی دلواپسیت
وقتی تنهائی رو هجی میکنی

 

من فقط یه اسم گنگم واسه تو  

لکنت و  غربت اشکم توو چشات 

 

کمتر این سکوت رو فریاد بزنش 

بذار اسممو بخونم رو لبات 

 

عاشقم بمون که این حس شریف
وقتی نیستم بی رقیبه توو دلت

 

توی این زمونه ی مرده پرست
میمیرم تا موندنی شم تو دلت

  

 واسه بغضت یه ترانه هق هقم

واسه تنهائیت یه عمری خاطره

 

 به اون اشکای خجالتیت بگو 

بیائین سخا میگه میخواد بره

 

ی ب 

1391/10/27

نظرات 5 + ارسال نظر
کیمیا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:57

خیلی قشنگه

فریاد پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:46

خیلی قشنگه. یه ذره وسطاش قاطی پاتی شده ولی قشنگه

سکوت جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:47

چرت

امیدوارم خصومت شخصی موجب تغییر لحن و خروج از حدود معمول و معقول در ابراز نظر شما نگردد.
مع الوصف عباراتی چون "نامفهوم/ بی معنی/ نپسندیدم/ و..." پیشنهاد میگردد که مناسب تر ، رساتر و مودبانه تر به نطر میرسد

shadow پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:25

قشنگه، برای کسی که این حس رو تجربه کرده قشنگتر

آتش جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:02

دلتنگ که باشی ، آدم دیگری می‌شوی ؛ خشن‌تر.. عصبی‌تر.. کلافه‌ تر و تلخ‌ تر
و جالبتر اینکه ، با اطرافیان هم کاری نداری
همه اش را نگه میداری
و دقیقا سر کسی خالی میکنی ، که دلـتنگ اش هستی !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد