شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

یه نفس

 

 

یه نفس کم دارم

یه نفس تا لب عشق

یه صدا مونده برام

واسه سر دادن عشق

گل بیتا برگرد

وقت استغفاره

هم نفس باش و بمون

گل کنار خاره

بیقرارم امشب

واسه ی بوی تنت

واسه چشمات اشکم

یه نفس مونده بهت

نفس آخر من

میدونم لرزونی

آخرین حرف اینه:

با دلم میمونی؟

ی ب 

اسفند۹۱

نظرات 1 + ارسال نظر
عطیه چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:35

مقطع کارو دوست داشتم آفرین ! ولی بازم کژ تابی.... و ایراد جدید : قافیه! تنت و بهت قافیه نیستن
شما باید تن رو بدون اون ت الحاقی به عنوان قافیه استفاده کنید . تن با من ،آهن، قافیه هست برای بهت هم من چیزی به ذهنم نمی رسه راستش! ولی سعی برای ایجاد قافیه تون رو تحسین می کنم.

سلام
ممنون که وقت گذاشتین
سعی میکنم نکات رو رعایت یا تصحیح کنم

ارادت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد