شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

یکی با دلبرم مسته

منو سرمست دیدارت کن  

ای رویای شیرینم

 منو مهمون لبخندت کن  

ای محبوب دلخسته

 

تو میخندی و انگاری  

تموم شهر میخنده

سکوتت معنی  

فریاد صد بغض فروبسته

 

نگاهت منتظر  

در کوچه های بی عبور من

چه دلگیره بفهمی  

آخر این کوچه بنبسته

 

تموم عمر سهم ما  

همین یک بوسه از دوره

خدای عشقمون کوره 

چقدر این آسمون پسته

 

چه شهرآشوبه حال من  

برای مرد این ننگه

ببینه توو همین کوچه  

یکی با دلبرش مسته

 

ی ب 

اسفند۹۱ 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آتش شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:59

چه تلخ نوشتین!!
یه بار واسه اونایی بنویسین که بی غم و غصه عاشقی می کنن.

متاسفم که مایوستون میکنم ولی :
از کوزه همان برون تراود که در اوست

شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد