شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

مث تو

همیشه یک نفر اینجا

به یادت غرق بارونه

 

واسه دلواپسیت دیره

داره میپوسه این خونه

 

همیشه حال من

درگیره با بیرحمی عشقت

 

پر از زنجیر احساسه

مث قلبم که داغونه

 

مث آغوش تو

لرزونه از تردید بیداری

 

مث چشمای تو مسته

مث موهات پریشونه

 

چرا لبخند تو

با چشم من تلخه

 

همیشه آخرش

چشمای من خونه

 

همیشه بی تو درگیر

یه جنگ تن به تن بودن

 

مث کابوس دل کندن

مث تشویش زندونه

 

 

ی ب

اسفند91

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عطیه چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:40

غزل ترانه خوبی بود. آفرین . ولی باز دیدمتون راجع به ش میگم بهتون . میتونست خیلی بهتر از این باشه

منتظرم
ولی عید به عید میشه یادمون میره ها؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد