شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

زمین بی عشق خوشبخته

 

بهت گفتم که عشق آسونه  

اما عاشقی سخته 

 

تو گفتی عاشقم کن  

آدمی بی عشق بدبخته 

  

 

برات از عشق میگفتم  

تو قلبت از صدا افتاد

 

منو تنها رها کردی  

قیامت در زمین رخ داد 

 

 

شکایت های بغض آلود  

نوازش های خواب آلود

 

چه بغض آلوده میخوابم  

دراین تقدیر خون آلود 

 

 

تحمل میکنم زیبا  

همیشه عشق غمگینه

 

قضای آسمون مرگه  

سزای عاشقا اینه 

 

 

"عجب صبری خدا داره"  

عجب این زندگی سخته 

 

نمیدونم ولی شاید  

زمین بی عشق خوشبخته 

 

 

 ی ب

اسفند91

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آتش شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:55

زمین بی عشق میمیره ...
شک نکن.

دخترک قصه ها چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:55

چه عشق سنگدلی... امیدوارم منبع الهامت واسه سرودن انسان زمینی نباشه

هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد