شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

شماره جهان من...

مسیحای من شو، شریفه نفس هات

پیامک و عاشقا

 

 

وعده ی دیدارمون روز قیامت

میدونم با تو دوزخ هم بهشته

 

همون بهتر که عاشقها بمیرن

نبینن آخر دنیا چه زشته

 

بذار توو این زمین غم گرفته

تا روز آخرم با هم نباشیم

 

بذار وقتی قیامت شد ببینم

میشه کاری کنن از هم جداشیم!

 

آخه حیفه خدا با این بزرگی

به فکر مشورت با عاشقا نیست

 

یه روز این عالمو بسپاره دستم

ببینه عشق کمتر از خدا نیست

 

ببینه عاشقا روح زمینن

 ولی تقدیرشون با غم سرشته

 

چرا وقتی که میشه عاشقی کرد

باید راضی بشن با یک نوشته!!!

 

ی ب

فروردین92

نظرات 2 + ارسال نظر
دخترک قصه ها چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:53

واقعا بی نظیر.. من عاشق خوندن این شعر هستم. کلی انرژی عاشقانه توی دلش داره.. ممنون به خاطر احساس زیبات مسیحا...

لطف دارین

غمگین پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:53

فوق العاده بود. فقط باید موقع خوندنش مکث ها رو خوب رعایت کرد وگرنه شعرش خراب میشه
و اما ...
به قدرت هیچ حارویی اعتماد ندارم چون:

آخر این قصّه را من جور دیگر دیده ام
گرگ ها را هم برادرهای یوسف می خورند ...

ممنون
به اینجا خوش آمدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد